Tisztelt Ügyfelünk!

2017. június 26-án hatályba lépett a 2017. évi LIII. törvény a pénzmosás és a terrorizmus finanszírozása megelőzéséről és megakadályozásáról.

A törvény értelmében Takarékszövetkezetünknek 2019. június 26-ig ismételten át kell világítania minden meglévő ügyfelét a rögzítendő adatok körének bővülése és az okiratok másolására vonatkozó kötelezettség teljesítése érdekében.

A törvényi kötelezettség teljesítéséhez az Ön személyes közreműködése szükséges.

A fenti határidőt követően a hiányos adatokkal rendelkező ügyfelek esetében Takarékszövetkezetünk köteles az igénybe vett szoláltatásokat és számlát ZÁROLNI.

A hatékony együttműködés és a kellemetlenségek elkerülése érdekében kérjük, figyelmesen olvassa el az alábbi linken elérhető, részletes tájékoztatót:

Tájékoztató a Kötelező Ügyfél átvilágítás rendjéről 2018.12.01-től
Tájékoztató természetes személy ügyfelek ismételt ügyfél átvilágításáról
Tájékoztató Jogi személy,Jogi személyiséggel nem rendelkező ügyfelek ismételt ügyfél átvilágításáról

Üdvözlettel:
FÓKUSZ Takarékszövetkezet

EasyFaktor

Faktoring kisvállalkozásokra szabva.

Mikro vállalkozások rövidlejáratú finanszírozása


Az EasyFaktor hitelbiztosítással kombinált termék, amelyet kifejezetten mikro vállalkozások igényeinek megfelelően fejlesztettük ki. A szolgáltatás több ponton megegyezik a standard folyó faktoring szolgáltatásunkkal azaz, társaságunk megvásárolja ügyfelei belföldi vagy export áruszállításból származó halasztott fizetésű számláit (vevőkövetelés) és azonnal kifizeti az ügyfélnek a számlaösszeg jelentős részét, maximum 90 százalékát. A követelés beszedéséről a Faktorház gondoskodik, a fennmaradó összeggel a vevőtől történő kiegyenlítést követően számol el az ügyféllel.

 

A termék legfőbb előnyei:

 

  • egyszerűsített és gyorsított hitelbírálat
  • vevői nemfizetés biztosítással fedezett


A számlakezelési folyamat megegyezik a standard üzleti faktoring lebonyolítási folyamatával. Az EasyFaktor esetében az ügyfelek egyszerűsített hitelbírálaton esnek át, míg a faktorügyletbe bevonni kívánt vevőkről független hitelminősítőtől szerzünk be információt. Az ügylet létrejöttének alapfeltétele, hogy a vevők biztosításra alkalmasak legyenek.

 

Általános feltételek:

 

  • Az ügyfelenkénti maximális hitellimit 20 millió Ft.
  • A vevőnként faktoring limit maximum 5 millió Ft a biztosítási limit erejéig
  • A jóváhagyás 3 munkanap, szerződéskötéssel együtt 5 munkanap (feltétel a dokumentumok teljes körű rendelkezésre állása)
  • Előleg mértéke: maximum 90%
  • Számlák maximális futamideje: 90 nap

 

Az ügyfelekre vonatkozó minimális elvárások:

 

  • Cégjogi helyzete rendezett
  • Nincs 60 napon túl lejárt tartozása a KHR-ben
  • Megfelelő minősítést ért el a kockázatkezelők által készített scoring alapján
  • Nincs köztartozása, amit adóigazolással bizonyítani is tud, vagy szerepel a NAV köztartozásmentes listáján
  • A vállalkozás saját tőkéje nem negatív, illetve a saját tőke nem alacsonyabb a jegyzett tőkénél

 

Mennyibe kerül?

 

  • Ügylet minősítési díja: 14.000 Ft (egyszeri díj) + ÁFA
  • Biztosítási limit díja: 5.000 Ft/vevő/év + ÁFA
  • Faktorálási kamat: 1 havi BUBOR + évi 3,5% (A folyósított előlegre vetítve)
  • Faktorálási díj: 0,75% + ÁFAA faktorálási díj a bruttó számlaértékre vetített díj. Összege az előlegből kerül levonásra.
  • A faktorálási díj magában foglalja a biztosítási díjat is
  • Kezelési költség számlánként: 0,5%, min. 500 Ft max. 2 000 Ft +ÁFA
  • Késedelmi kamat: faktorálási kamat + évi 6%
  • Banki átutalás díja: a mindenkori kondíciós lista szerint
  • HBNY: kondíciós lista szerint: 7.000 Ft + ÁFA
  • Hiteles cégkivonat díja: kondíciós lista szerint 5.000 Ft + ÁFA
Hirdetmények